news08.net/ads.txt

יום המעשים הטובים: תלמידי ‘ניצני המדע’ מציירים תקווה עבור מטופלים בקפלן

נציגי ביה”ס ׳ניצני המדע׳ ברחובות הגיעו היום לתת למטופלים ביחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי קפלן יצירות שעשו תלמידי ביה”ס בהשראת אמנים. מנהלת ביה”ס ׳ניצני המדע׳ ברחובות, דורית נדלר, הגיעה היום בלוויית המורה לאומנות, אדווה לוי, למפגש מרגש ביחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי קפלן, לרגל יום המעשים הטובים.

השתיים פנו למנהלת הסיעוד ביחידה, יעל פולישוק, ושאלו מה יוכלו לתרום לרווחת הצוות, לאור השנה הקשה שעברה על הצוות הרפואי. יעל ביקשה שלא יתרמו לצוות, אלא ביקשה שהתלמידים ישמחו את המטופלים בציורים של תקווה ופריחה: “דווקא כאן, ביחידה לטיפול נמרץ, אנחנו צריכים שלמטופלים תהיה תקווה בשביל ההחלמה והתהליך השיקומי הציורים המקסימים של התלמידים יעטרו את הקירות ליד מיטות החולים”, אמרה יעל.

מנהלת ביה”ס והמורה לאומנות הגיעו עם עשרות ציורים ויצירות אמנות שהכינו הילדים, קנבסים עם צבעי אקריליק, יצירות מנגזרות נייר, יצירות בצבעי שמן ואף ערכות להכנת יצירות נייר בהשראת הצייר מאטיס לטובת המטופלים עצמם.

דורית נדלר, מנהלת ביה”ס ניצני המדע, סיפרה: “כביה”ס המחנך את תלמידיו לנתינה, יזמנו פניה לבית החולים לתרום לרגל יום המעשים הטובים. התרגשנו מאוד מבקשתה של יעל, שמאפשרת לתלמידים להיות חלק משמעותי בתהליך הנתינה. ערך הנתינה והתרומה לקהילה מלווה אותנו בעשיה בבית הספר, אשר מקדם את נושא הפסיכולוגיה החיובית, ומעודד למידה עצמאית ויצירתית. מעורבות חברתית וחינוך לאזרחות טובה מתחיל כבר בגיל הרך, ויש ללמד את הילדים את ערך הנתינה מתוך אופטימיות ותקווה, כי רק הנתינה תקדם את האושר הפרטי”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן