מחלף גבעת שמואל: רוכב אופנוע פונה במצב בינוני לאחר שנפגע בתאונת דרכים
כונני ארגון הצלה הוזעקו לכביש 4 סמוך למחלף גבעת שמואל בעקבות דיווח על תאונת דרכים.
יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לצעיר כבן 20 עם חבלות בגפיים, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.
חובש הצלה משה אדלר מדווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי רוכב אופנוע, צעיר כבן 20 כשהוא סובל מחבלות בגפיים, לאחר שהתנגש ברכב במהלך הרכיבה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך קבלת טיפול רפואי בחדר הטראומה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה."
◼️ חדשות גבעת שמואל בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









