news08.net/ads.txt

כיפת ברזל בדרך לרמלה | צפו בתמונות

המתיחות בדרום וביישובי השפלה גוברת, והיום (שבת) צה”ל תגבר את האזור בסוללת כיפת ברזל. זאת, מחשש שארגוני הטרור ברצועת עזה ימשיכו לשגר מטחי רקטות כבדים לעבר רמלה, ואף צפונה ממנה. ההחלטה התקבלה בתום הערכת מצב שקיים הרמטכ”ל רא”ל אביב כוכבי בפיקוד הדרום, בה נקבעו כמה צעדי היערכות לקראת הידרדרות ביטחונית בגבול הרצועה, יחד עם האפשרות שחמאס יעבור למלחמת התשה והדרג המדיני לא יצליח להביא לרגיעה.

 

לידיעת תושבי רמלה, כיפת ברזל היא מערכת הגנה אווירית אקטיבית  ניידת ליירוט רקטות קצרות-טווח, פצצות מרגמה וכלי טייס בלתי מאוישים  שפותחה ומיוצרת בישראל, בעזרת סיוע כלכלי של ארצות הברית. מערכת “כיפת ברזל” זוכה עד כה להצלחה מבצעית, אף שאינה מספקת הגנה מושלמת. המערכת מורכבת ממכ”ם חיפוש והנחיה, מרכז בקרה, וטילי יירוט. מידע מועט על המערכת נחשף באמצעי התקשורת בישראל, וממנו עולה כי טיל היירוט, הנקרא “טמי”ר” (ראשי תיבות של “טיל מיירט“).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן