שלושה צעירים תושבי מזרח ירושלים מואשמים כי גנבו מותגים מחנויות במתחם בילו סנטר. על פי כתב האישום הגיעו השלושה בשנות העשרים לחייהם, אל מתחם הקניות לפני כחודשיים והחלו במסע גניבות מחמש חנויות.

תחילה נכנסו הגנבים לחנות "בון ספורט" וגנבו מתוכה ארבעה קפוצ'ונים, הם המשיכו לחנות "זיפ" שם הם גנבו ממדפי החנות שלוש חולצות. מהחנות "מאניה ג'ינס" גנבו חמש חולצות ושני זוגות מכנסי ג'ינס. לאחר מכן נכנסו לחנות "קרוקר" מתוכה גנבו שבע חולצות ולבסוף נכנסו לחנות "TNT" מתוכה גנבו שני זוגות מכנסיים. השלושה נתפסו כשכל המותגים שגנבו נמצאים בתוך המכונית עמה הגיעו לבצע את מעשי הגניבה. כתב האישום מייחס להם חמישה סעיפי אישום של גניבות בסכום כולל הנאמד באלפי שקלים.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








