לא תאספו? תשלמו!! מבצע לאכיפת עבירות כלבים ביבנה

בימים אלה נמצאת עיריית יבנה בעיצומו של מהלך הסברתי בנושא איסוף אחרי הכלב, כחלק ממבצע כולל לשמירה על הניקיון בעיר. לאחר התהליך ההסברתי שייערך עד סיום חג החנוכה תחל אכיפה מוגברת להבטחת הניקיון. עפ”י הנחיית ראש העיר, רועי גבאי המבצע יתמקד בפארקים, גינות ושבילי הליכה והוא נועד לאפשר לתושבים ליהנות משטחים ציבוריים וסביבה נקייה, ללא ‘מוקשים’.

לאחר שהתקבלו במרכז השליטה העירוני תלונות רבות מתושבים על אי-איסוף צואת כלבים, עיריית יבנה נערכת באמצעות הפיקוח והשיטור העירוני למבצע אכיפת עבירות כלבים.

מבצע האכיפה שיחל בתקופה הקרובה הוא המשך ישיר למבצע הסברתי נרחב שכלל קריאה לבעלי כלבים להקפיד על איסוף השיירים של כלבם. הפעילות תתמקד בפארקים, גינות ושבילי הליכה, זאת כחלק מתוכנית אכיפה שנתית שתתבצע באזורים שונים בעיר, במטרה להגביר את ניקיון העיר.

האכיפה תתבצע באמצעות צוותים סמויים וגלויים ובין היתר יאכפו עבירות כגון: אי איסוף צואת כלבים, כלבים ללא רצועה ועוד.

במהלך המבצע הקרוב ירשמו, בין השאר, דו”חות על אי איסוף צואת כלבים ודו”חות על כלבים שהסתובבו ללא רצועה (כלבים משוטטים).

לידיעה, הקנס בגין אי איסוף צואת כלבים הוא 475 ש”ח, והקנס בגין כלב ללא רצועה במרחב הציבורי הוא 500 ש”ח.

ראש העיר, רועי גבאי אומר כי “המרחב הציבורי שייך לכולנו ואנו שואפים להעניק לתושבים סביבה נעימה, ונקייה שכיף לחיות בה. אני רואה חשיבות לתהליך ההסברתי ורתימת הציבור כולו למהלך. ביחד נוכל לייצר סביבת מגורים טובה יותר ואין לי ספק כי כולנו נהיה שותפים למאמץ. לשם כך נדרשת אחריות אישית של כל אחת ואחד- זו תהיה הערובה להצלחה”.

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן