מוקדם יותר היום (שלישי), במהלך פעילות של כוחות צה״ל והמנהל האזרחי בצומת העוקפים שבחטיבת יהודה, יידו אזרחים ישראלים אבנים לעבר הלוחמים. כתוצאה מהאירוע, לוחם צה״ל נפצע קלות וקיבל טיפול רפואי במקום.
הפעילות הצבאית כללה אכיפה נגד מספר רכיבי בינוי שנבנו בניגוד לחוק, בהתאם לצו ביטחוני שנחתם בפיקוד המרכז, לאחר פעולות עברייניות ואלימות חריגה במרחב שהשפיעו על יציבות וביטחון האזור.
עם סיום הפעילות, הכוחות הותקפו באלימות נוספת, אך לא היו נפגעים נוספים. מספר אזרחים עוכבו במקום והועברו להמשך טיפול בידי משטרת ישראל במחוז ש״י.
◼️ חדשות יהודה ושומרון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








