מאות נוכחים ב"נשף וינאי" של התזמורת הבאר-שבעית בהיכל התיאטרון במוצקין: בערב, שהתקיים השבוע בניצוחו של רני קלדרון, השתתפו עשרות נגני התזמורת לצד הסולנים אולגה סנדרסקיה ויותם כהן, רקדנים ורקדניות בכוריאוגרפיה מאת חיים פרשטיין.
המופע שהתקיים בהפקת הסינפונייטה הישראלית באר שבע, התקיים בפעם השלישית והאחרונה לעונה ה-52 לפעילותה. הנשף הוינאי שהתקיים עד כה בבאר שבע, בתל אביב ולאחרונה גם בקריית מוצקין, היה אירוע עוצמתי שסחף וריגש את הקהל. בו שולבו אומנויות קלאסיות מרהיבות וכלל יצירות מופת וקטעי אופרה נבחרים מאת יוהן שטראוס, להאר ואחרים שאת חלקם בצעו הסולנים אולגה סנדרסקיה ויותם כהן שהוסיפו נופך מיוחד לערב. באירועים השתתפו מובילי המופע- יאיר נגיד – מנכ"ל התזמורת וחיים פרשטיין – אחד המתמודדים הבולטים בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" וכוריאוגרף המופע. כחלק ממאמץ לעודד תרבות ויצירה כחול-לבן, שמה הסינפונייטה הישראלית באר שבע למטרה לתת מקום ולבצע שיתופי פעולה עם אמנים ויוצרים ישראליים שנבחרו בקפידה בהתאם לתוכנית אירועי התזמורת בעונה ה-52 לפעילותה בבירת הנגב וברחבי הארץ.
◼️ הצטרפו לחדשות תרבות, בילוי ופנאי בווטסאפ לחצו כאן

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








