מבצע "סדר חדש" בבאר שבע: לוחמי המשמר הלאומי של מג״ב יחד עם יחידות משטרה נוספות, פועלים בעיר לחיזוק בטחון הציבור
בהמשך למבצעי "סדר חדש" שיזמו השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר ומפכ״ל המשטרה, רנ"צ דני לוי, החלו הבוקר לפעול בעיר באר שבע עשרות לוחמי המשמר הלאומי של מג״ב, במטרה לחזק את תחושת הביטחון במרחב.
במסגרת המבצע, פועלים לוחמי המשמר הלאומי של מג״ב בשיתוף שוטרי תחנת באר שבע ושוטרי מחוז הדרום, מתנ״א ויחידות ארציות נוספות בפריסה רחבה ובנוכחות מוגברת ברחבי העיר ובצירי התנועה.
מטרות המבצע הן חיזוק הביטחון האישי של תושבי העיר והאזור, תוך מיפוי מוקדם של השטח, שכונות העיר, מקומות ציבוריים ויעדים מרכזיים במטרה להגביר את המשילות במרחב ולהרחיב את המאבק הנחוש בפשיעה בעיר וסביבתה.
לוחמי משמר הגבול והמחוז הדרומי ימשיכו לפעול בנחישות ובנוכחות מוגברת בעיר באר שבע, במסגרת מבצע ׳סדר חדש׳, למען חיזוק הביטחון האישי של הציבור, הגברת המשילות והריבונות, ומאבק מתמשך בתופעות הפשיעה במרחב.
◼️ חדשות הנגב – באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








