מועצת מזכרת בתיה מעדכנת היום (חמישי) על 5 תושבים שהחלימו ועל 2 תושבים שאומתו כחיוביים לנגיף הקורונה: בן של חולה מאומתת עליה דיווחנו לפני מספר ימים. שוהה בבידוד בביתו. ילדה שנדבקה מחשיפה לחולה מאומתת טרם אבחנתה. שוהה בבידוד בביתה.
משרד הבריאות עדכן את רשימות המקומות במושבה בהם הייתה חשיפה לנגיף הקורונה וכלל בה גם את:
– ״מגה בעיר״ – ביום שישי, 9/10, בין השעות 10:20-10:30
– ״שלומי תבלינים״ – ביום שישי, 9/10, בין השעות 10:30-10:40
– ״דני בתי מאפה״ – ביום שני, 12/10, בין השעות 8:00-8:10
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










