ראש עיריית אילת, אלי לנקרי ערך פגישה אמש עם שרת התחבורה, מירב מיכאלי. בפגישה סוכם על מתווה פעולה לפיתוח תשתיות תחבורה שישפרו את חיי התושבים בהם השלמת כביש הערבה, קידום נושא הרכבת ופיתוח נושא תחבורה חכמה שתאפשר לצמצם את מספר כלי הרכב בתוך העיר.

בנוסף לכך, לנקרי ציין בפני השרה על החזרה מהירה של שירות ההסעות, (השאטל האדום) שניתן לאילת כפיצוי על סגירת שדה דב במטרה להנגיש את תושבי אילת למרכז תל אביב. "מאמין כי כבר בשבוע הבא אהיה איש בשורות ומודה לשרה על רצונה העז לפעול במשותף ולסייע לנו להצעיד את אילת לשגשוג ולשיפור איכות חיינו", סיכם לנקרי.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








