משרד הבריאות פרסם היום (שני אזהרת רחצה חמורה בחופי אכזיב, בננה ביץ', פארק אכזיב וחוף בצת, שבתחום המועצה האזורית מטה אשר, בעקבות תוצאות מיקרוביאליות חריגות שנמצאו בבדיקות מי הים.
לפי הודעת המשרד, עד לקבלת תוצאות תקינות מהדיגום החוזר – נאסר על הציבור לרחוץ, לנפוש או לעסוק בספורט ימי באותם חופים.
ממשרד הבריאות נמסר כי "המשרד ממשיך לעקוב אחר המצב ויעדכן את הציבור בהתאם להתפתחויות ולתוצאות הדיגום הנוסף".
◼️ חדשות איכות הסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות מהארץ ומהעולם בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









