משרד החינוך מרחיב את המענה החינוכי: – תכנית “בית הספר של החגים” תפעל במהלך חופשת הפסח באזורים המאושרים לפעילות
משרד החינוך ממשיך ביישום מדיניותו להרחבת המענה החינוכי והתאמת פעילות המערכת למציאות, ומודיע על הפעלת תכנית “ניצנים בחגים” (“בית הספר של החגים”) במהלך חופשת הפסח הקרובה.
התכנית תופעל ברשויות שיבחרו בכך, שהוגדרו כצהובות, וכן ברשויות כתומות שהוחרגו לפעילות חינוכית בלתי פורמלית, במקומות שאושרו לכך על ידי פיקוד העורף.
הפעלת התכנית נועדה לאפשר לתלמידים מסגרת חינוכית-חברתית יציבה גם במהלך החופשה, ולהרחיב את המענה שניתן להם בתקופה זו.
עיקרי ההחלטה יועברו באופן סדור ומקצועי לכלל הגורמים הרלוונטיים במערכת החינוך ולשטח, באמצעות צינורות המידע המקובלים.
שר החינוך יואב קיש: "אנחנו פועלים באופן עקבי להרחיב את המענה החינוכי ולהתאים את מערכת החינוך למציאות המשתנה. הפעלת תכנית ‘בית הספר של החגים’ מאפשרת לנו להעניק לתלמידים מסגרת יציבה ומענה חברתי גם במהלך חופשת הפסח.
המהלך נעשה בתיאום עם פיקוד העורף, כחלק ממדיניות רחבה של שמירה על רצף חינוכי ומתן מענה אחראי ומותאם בתקופה זו."
◼️ חדשות חינוך ואקדמיה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









