news08.net/ads.txt

נגרע מרשימת החולים: תושב מזכרת בתיה נפטר מנגיף הקורונה

הבוקר (ד’) נודע כי נגרע מרשימת החולים שמו של תושב מזכרת בתיה, אשר נפטר לפני כחודש וחצי מסיבוכי הנגיף ורק כעת עודכן הנתון במערכות המידע של משרד הבריאות ופיקוד העורף. פרט לכך, אין שינוי בנתוני התחלואה במועצה ביומיים האחרונים.
ב- 17/8 עדכנו במועצה על אב ובתו שאובחנו כחיוביים לנגיף. הבת, לומדת במסגרת גן פרטית במושבה. משרד הבריאות הנחה את ילדי וצוות הגן הפרטי להיכנס לבידוד בהתאם.

כאמור, משרד הבריאות הודיע היום (רביעי) שישנם עוד 53 בני אדם שמתו בבתי אבות ברחבי הארץ לאחר שנדבקו בנגיף בחודשיים האחרונים – וכי הם לא נכללו במניין המתים הרשמי של המחלה בישראל. עקב כך, מספר המתים הכולל מקורונה בישראל, שעומד כעת על 719 בני אדם, צפוי לזנק.

“משרד הבריאות מצא שבחודשים יולי-אוגוסט חסרו 53 נפטרים מקורונה מפרויקט ‘מגן אבות ואמהות'”, נמסר בהודעת משרד הבריאות, “שר הבריאות יולי אדלשטיין הנחה לבצע בדיקה מעמיקה ולהביא בפניו את ההמלצות בתוך שבוע, כולל המלצות אישיות במידת הצורך. השר מתכוון לפעול בשקיפות וליידע את הציבור בתוצאות הבדיקה ובמסקנותיו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן