״זוהי מלחמה שכל מטרתה היא לא שלומם, אלא שלמותה של הממשלה הרעה ביותר בתולדות המדינה. זה רק לא אבא שלי. זה כולנו. הגיע הזמן לעצור. די! עכשיו הזמן לרפא"- את הדברים הללו אמרה נועם כץ רודאיף, בתו של ליאור רודאיף בעצרת שער הנגב שהתקיימה אמש. "המדינה שלנו מוכת שכול וכאב. סיום המלחמה, השבת החטופים כולם, חזרתם של המילואמיניקים לביתם, לשגרת יומם, והצלת חייהם של חיילינו האמיצים, זו הדרך היחידה להתחיל את הריפוי שכולנו זקוקים לו.״

ימית אשכנזי, אחותה של דורון שטיינברכר במכתב פתוח לעמרי מירן: ״מסתבר שהתואר "משפחת חטופים" לא עוזב אותך כל כך מהר גם אחרי שהיקר שלך חוזר. הוא לא עוזב, כי אי אפשר להתנתק, אי אפשר לחזור לחיים שהיו, ובטח שאי אפשר להתחיל להשתקם כל עוד 48 חטופים עדיין שם. עמרי, אני מדמיינת שאנחנו יושבים, בדיוק כמו שאני יושבת עם לישי שלך, על כוס ג'ין וטוניק. אני מספרת לך מה קרה פה, בגן העדן שלנו שהפך בשבת אחת לגיהנום. אני מספרת לך על רוני ועלמא המתוקות, כמה הן גדלו, נסיכות קטנות עם חלומות גדולים, כשהחלום הגדול שלהן הוא לרוץ ולקרוא לך "אבא".״
◼️ חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








