קבוצת הנשים של מכבי יבנה התארחה השבוע בסינתטיקו מול עירוני אשדוד, קבוצתה של שחקנית העבר סילבי ג׳אן. בשבועיים שחלפו מהמחזור הראשון, התחזקה יבנה במספר עמדות מפתח, והתוצאות לא איחרו לבוא. המשחק הסתיים בתוצאה 12-0 לטובת מכבי יבנה, שהראתה עליונות מוחלטת ושלטה במשחק.
כובשות השערים: הילה אבידן, שיר חדד, שלהבת דויטש, עדן אבוחצירא, שיר כהן ופרסיליה צ׳קאנה (צמד). מי שבלטה מעל כולן הייתה השחקנית היבנאית יובל שלום, שכבשה לא פחות מארבעה שערים! במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ נוסף נגד אסא תל אביב החזקה.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








