news08.net/ads.txt

נפתחה התערוכה “כנף אדומה” במרכז לאמנות עכשווית רמלה

 

עשרות תושבים, אמנים וחברי הקהילה ההודית בעיר רמלה הצטרפו לראש העיר, מיכאל וידל ולמנהל מרכז תרבות הודו בתל אביב מטעם שגרירות הודו בישראל, סנהיט בורגם, בפתיחת התערוכה “כנף אדומה”, במרכז לאמנות עכשווית בעיר. התערוכה מספרת את סיפורה של  הקהילה ההודית ברמלה ובישראל.  

“כנף אדומה”, תערוכת יחיד של מידד אליהו, באוצרותה של ד”ר סמדר שפי עוסקת בנוכחיות ורבדים של תרבות קהילת יוצאי הודו ברמלה, שבה אחת הקהילות הגדולות של יוצאי הודו בישראל. אליהו יוצר יצירה אישית אינדיבידואלית וחברתית-שיתופית. ומאפשר לתרבות  היהודית-הודית קול וגוון משלה. התערוכה צמחה במקביל לפרויקט סדנאות במרחב הציבורי, במרכזים קהילתיים ובבתי ספר שעורך אליהו ברמלה. והתערוכה מסתמכת  על צילומים, מסמכים, חפצים וזיכרונות שהביאו המשתתפות והמשתתפים. הצגת “כנף אדומה” ברמלה היא חלק בלתי נפרד ממהות הפרויקט: היא מציפה שאלות על קהילתיות וזהות מקומית, רב תרבותיות וקשר לעיר רמלה. אברהם אליהו ז”ל, אביו של האמן, שהיה איש ציבור, הלך לעולמו לפני חודשים ספורים, במהלך הכנת התערוכה. “כנף אדומה” מוקדשת לזכרו.

ראש העיר, מיכאל וידל אמר: “אני נרגש להיות במעמד הזה, בו נפתחת בעיר רמלה תערוכת אמנות שהקהילה לוקחת בה חלק. אמנות מעשירה את חיינו, ואני אעשה ככל יכולתי להעשיר את חיי התושבים בכמה שיותר אירועי תרבות ואמנות”.

ד”ר סמדר שפי, מנהלת המרכז לאמנות עכשווית ברמלה הודתה לראש העיר, על תמיכת העירייה בפרויקט והכרה בחשיבותו : “לולא התמיכה של עיריית רמלה הפרויקט לא היה יוצא לפועל , אנחנו נרגשים עם המגע הקרוב עם התושבים ומזמינים את כולם לקחת חלק בפעילות במרכז”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן