עיריית נתניה מרחיבה את פעילות “ג'אמפ בשכונות”, יוזמת ההפוגה לילדים בגילי 0–12, ומוסיפה מועדים ומיקומים חדשים ברחבי העיר, בעקבות הביקוש הגבוה מצד ההורים והתושבים.
הפעילות מתקיימת באולמות ספורט בשכונות שונות בנתניה, כולם סמוכים למרחב מוגן צמוד, וכוללת סבבים של שעה וחצי בקבוצות קטנות, בהתאם להנחיות פיקוד העורף.
לפי העדכון, ביום שישי, 27.3, תתקיים הפעילות בבתי הספר הלל צור, עוזיאל, אלדד, טשרנחובסקי ושטקליס. ביום ראשון, 29.3, תורחב הפעילות לבתי ספר נוספים, ובהם ש"י עגנון, אילן רמון ותשרי, לצד האולמות שכבר פועלים.
ההשתתפות בפעילות תתאפשר בעלות סמלית של 5 שקלים בלבד לאדם, כולל הורה, ברכישה מראש.
בעירייה מדגישים כי מועדים נוספים צפויים להתווסף בהמשך, מתוך רצון להמשיך להעניק לילדים ולהורים מסגרת בטוחה, נגישה ומאווררת גם בתקופה המורכבת הנוכחית.
המהלך בנתניה מצטרף לשורת יוזמות עירוניות שנועדו לייצר עבור הילדים איים של שגרה, תנועה וחיוך, דווקא בימים שבהם המשפחות מחפשות מרחבים בטוחים לפרוק אנרגיה ולהתחזק יחד.
◼️ חדשות נתניה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








