התביעה המשטרתית הגישה אתמול בתום חקירה בתחנת רמלה, כתב אישום כנגד שני קטינים תושבי רמלה, שנתפסו "על חם" בדירה שפרצו בעיר.
שוטרי תחנת רמלה פתחו בחקירה לפני מספר ימים, עם קבלת דיווח בדבר חשד לפורצים לדירה בעיר.
בתוך כך, שוטרים שהגיעו במהירות למקום, תפסו "על חם" בתוך הדירה שני קטינים בני 15 ו-17 כאשר באמתחתם דלי ובתוכו רכוש רב שגנבו מהדירה, בסיום חקירתם נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ״ש.
כאמור, אתמול הגישה התביעה המשטרתית של מחוז המרכז כתב אישום כנגד השניים בבימ"ש השלום בראשל"צ.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









