כמידי שנה, החל משעות הבוקר המוקדמות בערב יום הכיפורים (רביעי) הציבה עיריית אשקלון עמדות בכניסות לכל בתי העלמין בעיר ובהן חילקו בני נוער מתנדבים אלפי נרות נשמה ועלוני תפילה לרווחת התושבות והתושבים הפוקדים אותם.
המיזם, שמתקיים זו השנה החמישית ברציפות, נולד מתוך התחשבות במנהג של תושבים רבים לעלות ביום הכיפורים לקבריהם של יקיריהם ולהדליק נר לעילוי נשמתם, להתייחד עם זכרם, לבקש מהם בקשת סליחה ומחילה כסגולה לכך שיהיו מליצי יושר לכל עם ישראל.

ראש העיר, תומר גלאם: ״שנזכה שייפתחו בפנינו שערי שמיים בברכה, ברחמים ובהצלחה ושנזכה לאחדות אמיתית ולעתיד של שלום, ביטחון והצלחה. שלוחמינו יחזרו בשלום ושכל חטופינו ישובו לביתם במהרה, ונזכה לשקט ולשלווה בעירנו ובארצנו. צום קל ומועיל וגמר חתימה טובה לכל בית ישראל ולכל תושבי אשקלון״.

◼️ חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








