כבכל שנה, חילקה עיריית ירושלים היום (רביעי) כ-350 עצי אשוח לתושבי העיר החוגגים את חג המולד. העצים חולקו בשער החדש שבעיר העתיקה החל משעות הבוקר.


חלוקת עצי חג המולד התקיימה במסגרת ההכנות ופעילויות העירייה למען התושבים המציינים את החג.
לקראת השנה האזרחית החדשה, העירייה גם תלתה קישוטים ומנורות צבעוניות והאירה נתיבים לחוגגים במקומות שונים כמו מנזר מאר אליאס. בימים אלו העירייה מתגברת באזורים אלו את צוותי ניקיון והגינון.
עיריית ירושלים מברכת את תושביה ומבקריה הנוצרים בחג מולד שמח ובברכת שנה אזרחית טובה.
◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









