עיריית ירושלים הודיעה על הרחבה משמעותית של שעות הפעילות והשירות במוקד הגבייה, במטרה להקל על העומסים ולשפר את המענה לתושבים.
החל מתחילת חודש אוגוסט, יפעלו שירותי מוקד הגבייה של העירייה:
- ימים א'-ה': בין השעות 08:00 ל-20:00 בערב.
- ימי שישי: בין השעות 08:00 ל-12:00 בצהריים.
לשם כך, העירייה תוסיף כוח אדם למוקד.
ראש העיר משה ליאון אמר: "לאור העומסים במוקד הגבייה, החלטנו לנקוט בצעדים מיידיים לשיפור השירות. הרחבת שעות הפעילות והוספת כוח אדם יאפשרו להעניק מענה הולם ויעיל יותר לתושבים."
המהלך נועד לספק שירות נגיש ונוח יותר לתושבי ירושלים בכל הנוגע לתשלומי ארנונה, מים וחיובים נוספים.
◼️ חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








