כ-200 מועדונים וחדרי כושר לא פתחו או צפויים לסגור בחודשים הקרובים. מכון הכושר "דה רוק" בגן יבנה נסגר אף הוא בעקבות איבוד הכנסות של מיליארד שקלים וביטולי המנויים נמשכים.
ערב הקורונה פעלו בישראל כ-1700 מכוני כושר, רבים מהם נפתחו בשנים האחרונות. הענף גלגל 4.7 מיליארד שקל בשנה, ואיבד מאז המשבר מיליארד שקל הכנסות. בנוסף, למכוני הכושר בעיה ייחודית, שכן המנויים משלמים מראש עבור תקופת המינוי, ובסגר נאלצו המכונים להחזיר את התשלומים על אף שהוצאות שכר דירה ואחרות נותרו קבועות. יו"ר ארגון בעל עסקי הספורט והכושר, ירון סלע טוען שהמכה הגדולה של הענף היא התו הסגול שקבע שבחדרי כושר צריך מרחב של 7 מ"ר לאדם, מה שמותיר למכון תפוסה של כ-35% בלבד ממספר המתאמנים בזמן רגיל. "במסעדות קבעו מרחב של מטר וחצי בין שולחן לשולחן, בסופרים אנשים ממתינים במרווח של שני מטר. למה אצלנו קבעו 7 מ"ר? זה לא כדאי כלכלית לקיים אימונים בתפוסה כזאת, עלות ההפעלה זהה לעלות בתפוסה מלאה, טען סלע ל-Ynet.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









