אתמול בערב דווח לעיריית נס ציונה על סדקים בבניין ברחוב האצ"ל. עקב הפניה יצא מהנדס העיר כבר אתמול בערב למקום לבחון את המבנה והבוקר (רביעי) הגיעו צוותי אגף הנדסה למקום.
על פי אבחנת אנשי המקצוע לא קיימת סכנה קריסה מיידית במבנה מאחר ומדובר בתפר התפשטות בין הבניה המקורית משנות ה-70 לתוספת הבניה שבוצעה בשנות ה-80. על כן הוחלט שלא לבצע כל פעולה מיידית. המבנה ברח' האצל הינו חלק מתוכנית פינוי בינוי אשר מקדמת מנהלת התחדשות עירונית בעיר.
עיריית נס ציונה ממליצה לתושבים אשר בבעלותם דירות ישנות, לפנות למהנדס קונסטרוקציה מומחה פרטי מטעמם, לבדיקת יציבות המבנים. מהנדס העיר ומחלקת רישוי ופיקוח ממליצה לבדוק סטטוס יציבות מעת לעת, ההמלצה לבדיקה חוזרת כל 3 שנים.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









