שוטרי תחנת לוד פתחו היום בחקירת אירועי ירי בעיר, עם קבלת דיווח מהמרכז הרפואי אסף הרופא, בדבר 2 גברים שהתפנו אליהם עצמאית באורח אנוש וקשה בשני אירועים שונים.
עפי עדכון מהמרכז הרפואי, נקבע מותו של הפצוע האנוש – תושב רמלה כבן 19.
כאמור, בהערכת מצב במטה המחוז סקרו גורמי המודיעין, החקירות והתחנה את הממצאים שנאספו עד כה בפני מפקד המחוז, לצד ניתוח דרכי פעולה ממוקדים כנגד מחוללי הפשיעה והסכסוכים הפליליים האלימים ברחוב הערבי.
מפקד המחוז קבע את ניהול התיקים בצוות חקירה מיוחד, בניהול ימ"ר מרכז והיחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שפלה, כאשר כלל המערכים הרלוונטים יופעלו בהתאם.
בהיבט המבצעי, הנחה הממ"ז לבצע מהלכים אופרטיביים מוגברים, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ויחידות מבצעיות נוספות.
◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן
◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










