news08.net/ads.txt

צפו: חגיגה בניחוח ים תיכוני בקניון רחובות

אם יש קניון באזור שיודע להעניק במה, מסייע לעסקים המקומיים ליצור חיים בימים פחות אטרקטיביים וליצור חיבורים חדשים ומגוונים – שפחות רואים ביום יום – הרי שמדובר בקניון רחובות – ולראייה: החגיגה הים תיכונית של מאמא גרג ולימור חן הנהדרת.

המסעדה האיטלקית שמציעה בימים כתיקונם שלל פסטות, מאפים מהטאבון וקינוחים מגניבים, יצרה שיתוף פעולה עם לימור חן – ביומיום ספרית ולנצח זמרת נשמה עם סלסולים בגוון טורקי-ערבי ומלא אדרנלין והתוצאה: חגיגה נפלאה עם תפריט ייעודי, פינוקי עראש ועשרות סועדים שמצאו את עצמם מענטזים על השולחנות והכתפיים לצלילי ‘אינתא עומרי’.

הערב הספונטי, שביקר בו אפילו המנכ”ל הכל-יכול של הקניון יהודה אורן, נחל הצלחה מרובה וכעת מצפים בקניון לשילוב המרענן הבא שייערך בשישי הקרוב: אירוע יקבים וגבינות ב-“באשר פרומז’רי” – מעדניית גבינות בוטיק שמציעה גבינות איכות, מבחר עשיר של מאות דליקטסים ויינות משובחים אשר נבחרו בקפידה ממיטב היצרנים בעולם. בתכנית: נגן סקסופון, מוסיקה חיה, טעימות מהמעדנייה ומשבעה יקבים שונים. יהיה מופלא בשישי הקרוב, בואו בהמוניכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן