מספר לנו מנהל הפועל לוד, אופיר רגב: "אחרי פגרה ארוכה, בעקבות המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר, אנחנו סוף-סוף שבים לפעילות מלאה. ביום שישי, בשעה 12:30, צפוי לנו משחק חשוב מאוד בקרית מלאכי. אנחנו חוזרים למאבקי הליגה במטרה אחת ברורה: להישאר בליגה א' בעונתנו הראשונה בה. כולם כולל כולם נחושים להצליח ולעמוד במשימה. אני מבטיח לאוהדים, שנעמוד במשימה, ונישאר בליגה א'".
◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










