news08.net/ads.txt

קבוצת כדורשת הנשים של גדרה תיקרא על שם שיר כהן ז”ל

מנהלת מחלקת הספורט של מרכז אופק גדרה, אורלי כהן, איבדה את ביתה, שחקנית הכדורשת שיר כהן, למחלת הסרטן. הקבוצה החליטה לשנות את שמה לזכרה –ותיקרא “קבוצת שיר גדרה”

ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל: “יוזמה מקסימה ומרגשת. תומכים ומחזקים את אורלי”

קבוצת הכדורשת הנשים של גדרה לנערות, שהוקמה בשנת 2014, תשנה את שמה ל”קבוצת שיר גדרה.” ההחלטה נקבעה לאחר מותה בטרם עת של חברת הקבוצה, שיר כהן, למחלת הסרטן. החיבור של שיר ז”ל לספורט הגיע עוד מביתה, מאחר ואימה, אורלי כהן, הינה המנהלת מחלקת הספורט של מרכז אופק גדרה. כחלק מהתמודדות עם הטרגדיה שנחתה על המשפחה והקבוצה, בנות הקובצה הכינו חוברת פרידה וזיכרון לשיר ז”ל, הכוללים שירים, מסרים ותמונות מזיכרונות משותפים. החוברת הועברה למשפחתה. ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “התרגשתי לראות את היוזמה המקסימה של הקבוצה, לשנות את שמה ולהנציח את חברתן שיר ז”ל. מהצד שלנו במועצה של גדרה, חשוב לחזק ולתמוך באורלי, שהעניקה וממשיכה להעניק כל כך הרבה למען המרכז והמושבה.”

קרדיט לתמונה: מ מקומית גדרה 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן