הבוקר עודכנו בעיריית נס ציונה כי תלמידת כיתה ב' בבי"ס אירוס נמצאה חיובית לקורונה – שתי כיתות בשכבת הגיל שלה וארבעה מאנשי הצוות נדרשים לבידוד. בבי"ס ארגמן נמצאה אשת צוות חיובית לקורונה. אשת הצוות לא הייתה במגע עם תלמידים ובעקבות זאת נכנסו לבידוד רק ארבעה אנשי צוות. הודעה הועברה לצוותים ולהורים הרלוונטיים.
בעירייה מבקשים להדגיש כי במקרה של אנשי צוות חינוכי שנכנסים לבידוד בשל חשיפה לחולה מאומת – נשלח עדכון ממוקד להורים הרלוונטיים, אך לא יועבר עדכון עירוני. כמו כן, בעירייה עומדים בקשר רציף עם משרד הבריאות ומשרד החינוך ופועלים על פי הנחיותיהם.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









