למרות בוקר עם רצף אזעקות, אגף החינוך בקריית אונו לא ויתר על המפגש המרגש עם ילדי הגנים. במסגרת מבצע "אפיקומן עירוני" חולקו ערכות שי לכל ילדי וילדות הגנים במוקדים שונים בעיר, תוך שמירה על בטיחות התושבים.
ראש העיר, מיכל רוזנשיין, ציינה:
"החיוך של הילדים הבוקר הוא התשובה הניצחת לכל מי שמנסה להפר את שגרת חיינו. המפגש האישי והחיבוק הקהילתי חשובים אף יותר מהשי עצמו. לראות את הילדים רצים אל הסייעות שלהם בביטחון ובשמחה, גם בבוקר כזה, מחמם את הלב."
שירן טל דאלי, מחזיקת תיק החינוך, הוסיפה:
"אני רוצה להודות מקרב לב לסייעות המדהימות שלנו, שהן הרבה מעבר לצוות חינוכי – הן העוגן של הילדים. מתחילת המלחמה הן מתגייסות ללא הפסקה, והבוקר שוב היו שם עם כל הלב. תודה לד"ר בלה בסן, מנהלת אגף החינוך, ולרחלי קורן ליפשיץ, מנהלת מחלקת הגנים, על הובלת המבצע ברגישות ובמקצועיות."
◼️ חדשות קריית אונו והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









