news08.net/ads.txt

ראש המועצה, דרור אהרון בראיון מיוחד: “יש המון תכניות לשנים הקרובות”

חדשות 08 בפרויקט מיוחד | יום כיפור הוא הזדמנות, אחת לשנה, להוריד מהלב את מה שמעיק עלינו ולבקש סליחה מהיקרים לנו. פנינו לכמה דמויות מפתח בגן יבנה: ראש המועצה, דרור אהרון (שהעניק ראיון מיוחד לחדשות 08), כוכבת הילדים, קרן אהרון וחבר המועצה, אילן רביבו. 

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון: “יום הכיפורים הוא יום מיוחד, יום קדוש עבור עמנו. לרגל יום כיפור אני רוצה לבקש סליחה מבני משפחתי. אני לא נמצא מספיק בבית במשך השנה, אך גם בימים בהם אני כן נמצא בבית אני נמצא בטלפון רוב הזמן במתן סיוע לתושבים וליישוב. אני נוהג במדיניות של אוזן קשבת וקשר עם התושבים, אני מבקש סליחה במידה וישנם תושבים שאליהם לא הספקתי להגיע ולהעניק להם את מלוא תשומת הלב. אני מאחל לכולנו גמר חתימה טובה, שנהיה חזקים, שנדע לסלוח ולמחול ושנרבה באהבת חינם כלפי הזולת”.

איך אתה מסכם את השנה האחרונה מבחינת היישוב?

“עשינו השנה המון שינויים מהותיים בהתנהלות המועצה למען התושבים, קידמנו המון עשייה, עשינו מהפכות במחלקות המועצה וכמובן, אנו נלחמים כל העת במגפת הקורונה יחד עם התושבים. קלטנו אלינו מנהלת חדשה לאגף החינוך, איילת טייטלבוים, שמחליפה את רחמים שרים שתרם המון למען גן יבנה ומערכת החינוך כולה. איילת נכנסה היטב לתפקיד, היא מבצעת רפורמות ומכניסה המון דברים חדשים ואנו מאד מרוצים. קלטנו גם את מבקר המועצה החדש, אייל תנעמי, איש מצוין שאני מאחל לו הצלחה רבה. בנוסף, אנחנו סוללים מחדש את כביש מנחם בגין בצורה יסודית, כולל החלפת אדמה פנימה אל תוך הכביש, ניקוזים חדשים ועוד, כאשר הפרויקט צפוי להסתיים עוד השנה. אנחנו בשלבים מאד מתקדמים גם לקראת פתיחת כביש היציאה הצפוני החדש. מדובר בפרויקטי ענק שישפרו את תשתיות התחבורה ביישוב. כמו כן, חנכנו את פארק רונה רמון השנה, התחלנו בבניית האיצטדיון העירוני החדש, בבניית האמפיפארק, התחלנו בבניית אולם הספורט החדש בבית ספר מכבים ועוד. מהלך חשוב נוסף שביצענו למען התושבים נעשה לאחר שזיהינו מגמה בעייתית בתחום הניקיון. החלפנו את קבלן הניקיון מכיוון שלא היינו מרוצים מהביצועים וקלטנו קבלן חדש, שינינו את שיטת הפינוי, הוספנו עשרות מטאטאי רחובות שלא היו, אשפתונים נוספים, מתקני שקיות לצרכי כלבים, מכונות טיאוט ואכן יש שיפור משמעותי בנושא.

יש עוד הרבה מה לעשות בנושא אך חל שינוי ניכר, אני מבטיח שגם השנה נמשיך במגמה, נשתפר, ננקה בכל פינה ולא נחסוך שקל בתחום הזה כדי לתת את השירות המיטבי לתושבים. נושא נוסף שאנחנו עובדים עליו בכל הכוח הוא נושא פריסת רשת הסיבים האופטיים ביישוב שלנו שישפר את איכות התקשורת לתושבים.

חשוב לי לציין גם את נושא התרבות והנוער ביישוב, השקענו המון בנושא וקידמנו חיי תרבות ברמה הגבוהה ביותר ביישוב תוך קיום הופעות ענק עם האמנים המובילים בארץ לכל הגילאים אביב גפן, היהודים, איתי לוי, לצערי הקורונה קטעה את העשייה בתחום התרבות בדיוק לפני פסטיבל אתנחתא וההופעה של נעה קירל לנוער.

השבוע בישרנו בשורה נוספת לתושבי גן יבנה כאשר הכרזנו על הקמת הקונסרבטוריון החדש של גן יבנה יחד בשיתוף עם מתנ”ס גן יבנה בשלוחת המתנ”ס בשכונת מכבים. הקונסרבטוריון החדש ייתן מענה ללימודי נגינה ופיתוח קול מקצועיים מהגיל הרך ועד שיבה לתושבי גן יבנה ממש ליד הבית. ביצענו במהלך השנה האחרונה עבודות תחזוקה משמעותיות להכשרת המקום לפעילות המוזיקלית הייעודית רכשני כלי נגינה, דאגנו לאקוסטיקה ואנחנו יוצאים לדרך כאשר הניהול המקצועי הופקד בידיהם של גרשון כץ ומאיה ליבוביץ’ שניהם תושבי גן יבנה בעלי ניסיון רב בלימודי מוזיקה. תודה רבה למתנ”ס גן יבנה ולעובדים בהובלת רפי אברג’יל על יצירת פרויקטים תרבותיים חדשים עבור תושבי גן יבנה”.

מה התכניות לעתיד?

“יש המון תכניות לשנים הקרובות, ניתן לראות כבר את ההתקדמות בעבודות להקמת אצטדיון הכדורגל החדש שלנו, את התאורה מתנשאת אל על, כשלצידו מוקם מתחם ההופעות הגדול באיזור, האמפיתיאטרון המתקדם שלנו, שיכלול 2,000 מקומות. זה גורם לי לגאווה גדולה. גן יבנה גדלה, מתפתחת, בצורה בריאה ויפה, אנחנו נהפוך לבירת הספורט והתרבות באזור, אנחנו בדרך לשם.

בנוסף, אנחנו בשלבים מתקדמים בסלילת כביש מנחם בגין וכביש היציאה הצפוני. למען האמת, עבדנו בצורה כל כך יעילה שבסוף השנה הזו כבר נוכל לפתוח את הכבישים הללו ולאפשר תנועה זורמת ובטוחה לתושבי גן יבנה. אנחנו מקדימים את לוחות הזמנים בכמעט שנה!”.

איך עברה השנה האחרונה מבחינת הקורונה?

“השנה הזו, לצד הדברים הטובים שהיו בה, הביאה איתה לא מעט טרגדיות ואירועים קשים. הקורונה גבתה חיי אדם יקרים מקרב תושבי גן יבנה, אני משתתף בצער המשפחות, האובדן הזה קשה מנשוא. לצד אובדן החיים ישנם לא מעט שבריאותם נפגעה. זכור לי שביקרתי בבית החולים את אחד מתושבי המועצה, שהיה מונשם ומחובר למכונות, זה כאב לי מאד. במהלך השנה האחרונה הקמנו מערך רחב ומקצועי כדי לתת מענה לכל התושבים, אני חושב שעמדנו ביעדים שלנו, לא הייתה פנייה של תושב שלא נענתה, הגענו אל כל האזרחים הוותיקים ביישוב, הקמנו מערך מתנדבים, מתחמי חיסונים, מתחמי בדיקות, סייענו לחולים ומבודדים וקיימנו פעילות קהילתית יחד עם המתנדבים הנהדרים במועצה. אני חייב לומר מילים חמות ללירן אשכנזי, מרקו אזואלוס וכל צוות יקל”ר גן יבנה ואנשי פיקוד העורף, לאנשי המתנ”ס, מחלקת הנוער ובני הנוער וכל מי שעובד איתנו מסביב לשעון 24 שעות ביממה במסגרת המלחמה בהתפשטות הנגיף”.

 

כוכבת הילדים, קרן אהרון: ” שאמשיך בעשיה למען הקהילה”

 

קרן אהרון: “ממי אני צריכה לבקש סליחה ביום הכיפורים הבא עלינו לטובה? אין אחד כזה. כאשר אני מרגישה שיש לי צורך להתנצל, אני עושה זאת בקרוב למיקרה. אני לא מחכה ליום הכיפורים. לקראת השנה החדשה, אני מאחלת לעצמי,שנה טובה, שנה שאמשיך לקדם בטיחות וזהירות בדרכים במופע שכתבתי ״קרן נסיכת הילדים נזהרת בדרכים״ המאושר על ידי הרלב״ד. שנה שאמשיך בעשיה למען הקהילה. שנה שהקורונה תעלם מחיינו לתמיד. אני מאחלת לכל בית ישראל גמר חתימה טובה, ושנה טובה”.

חבר המועצה, אילן רביבו:

“סליחה מכל אותם קשישים וניצולי שואה שבתחילת המגפה לא הצלחנו לשמור עליהם הן בבתי אבות ובבתי החולים ונאלצו להיות מבודדים מהמשפחה ומהיקר להם מכל. הם היו הקורבנות העיקרים ולא הצלחנו להבטיח להם זקנה מכובדת.
מאחל לנו לשנה החדשה שהקורונה תיעלם מחיינו במהרה אמן ושהמשפחות שלנו תמיד יהיו שלמות ומאוחדות. ופתאום כמה חשיבות יש למשפט ‘חזרה לשגרה’. שנה טובה”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן