צעיר בן 19 נפצע הלילה (שני), בסביבות השעה 01:00, לאחר שהחליק על אופנועו בשדרות משה דיין בראשון לציון.
כוחות מגן דוד אדום הוזעקו למקום בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 101. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לרוכב טיפול רפואי ראשוני בזירה. הצעיר סובל מחבלות בראש ובאגן, ומצבו מוגדר בינוני.
לאחר קבלת הטיפול הראשוני, הוא פונה להמשך טיפול ובירור בבית החולים שמיר-אסף הרופא.
◼️ חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









