בסופ"ש האחרון, נער בן 15 אשר היה מחוץ למועדון בחולון, נשדד על ידי 3 חשודים צעירים, שריססו אותו בגז פלפל, תפסו אותו בידיים וחטפו ממנו את הטלפון הנייד, לאחר מכן נכנסו לרכב ונמלטו.
מיד עם קבלת הדיווח על אירוע שוד, שוטרי תחנת חולון הגיעו למקום גבו עדויות, אספו ראיות ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשודים.
תוך פעולות חקירה מהירות, שוטרי תחנת חולון הצליחו לעלות על זהות החשודים ובשת"פ עם לוחמי מג"ב אשר עצרו את החשודים ברכב בלוד.
החשודים תושבי לוד בגילאים 17 ו18 נעצרו והועברו לחקירה במשטרת חולון.
החשודים הובאו לביהמ"ש להארכת מעצר ומעצרם הוארך עד 25/12/24.
◼️ הצטרפו לחדשות לוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ הצטרפו לחדשות חולון בת ים בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










