שוטרי מחוז מרכז עצרו בסוף השבוע 2 תושבי נתניה בחשד שפרצו לקיוסק ("פיצוציה") באבן יהודה
שוטרי תחנת שדות פתחו אתמול בסריקות עם קבלת דיווח בדבר חשד לפריצה לעסק באזור התעשיה באבן יהודה.
בתום הגעה מהירה של שוטרי התחנה למקום ושוטרים נוספים שסגרו את הזירה מבחוץ, עצרו שוטרי התחנה את 2 החשודים כשהם בתוך העסק וכלים החשודים ככלי פריצה בידם, בנוסף תפסו השוטרים ברשות החשודים עשרות קופסאות סיגריות החשודות שנגנבו מתוך העסק.
שני החשודים – תושבי נתניה בגילאי 28, 36 נכלאו בתום חקירתם בתחנת שדות והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם.
■ הצטרפו לחדשות נתניה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








