news08.net/ads.txt

תושבי עקרון ניצחון: בנק הפועלים לא ייסגר

צברי

מרגש ומעניק תקווה: הבנק היחיד בקריית עקרון לא ייסגר, הודות למחאה בה הפגינו תושבי היישוב הקטן כנגד סגירת הבנק היחיד בו. ראש המועצה, חובב צברי: “זהו יום שמח”

מנכ”ל בנק הפועלים, אריק פינטו הודיע ביום שלישי כי הוא חוזר בו מההחלטה לסגור את הבנק היחיד בקריית עקרון וגרם בכך לנחת ביישוב הקטן. במהלך השבוע הודיעו חברי כנסת כי הם מצטרפים למאבק תושבי עקרון ואף באם יצטרך יגיעו להפגין יחד עם התושבים אלא שדוד ביטן, צחי הנגבי, יריב לוין ונאווה בוקר לא יצטרכו לעשות זאת לאחר שפינטו כאמור, הודיע על פתיחת הבנק מחדש.

כידוע, מחאתם של תושבי קריית עקרון החלה בעקבות הודעת בנק הפועלים על סגירת סניף הבנק היחיד שפועל ביישוב ומעבר לעילות דיגיטלית. התושבים טענו כי לא ייתכן שהבנק יסגור את פעילותו לאחר שנהנה במשך שנים רבות ממונופול בקריית עקרון. ראש המועצה חובב צברי אמר בתחילת השבוע: “לא ניתן לבנק הפועלים ולמפקחת על הבנקים לפגוע בתושבי קריית עקרון. ההחלטה שלהם לצמצם פעילות ולסגור את הסניף הבנקאי היחידי בישוב היא דרמטית פוגענית ואנטי חברתית. עמדתי הוצגה בפני הגורמים הרלוונטיים ואין בכוונתי להרפות ידיי. אמשיך לייצג את תושבי קריית עקרון הותיקים, העולים והמוגבלים בניידותם”.

עם הידיעה על השינוי בהחלטה, אמר צברי: “זהו יום שמח לקריית עקרון ולתושבים הוותיקים שהביאו את אריק פינטו לשנות את ההחלטה. רואים שהוא גדל מלמטה ולא שכח מהיכן הגיע. ישבנו, שוחחנו ובסופו של דבר הוא קיבל החלטה נכונה ונבונה. לא כולם יודעים לגלות מנהיגות כמו שאריק פינטו גילה. כולם נדבקים לכסא ולא משנים החלטות אבל לא הוא. לתושבים אני אומר: ‘יגעתם ומצאתם – תאמינו’. בזכותכם ובזכות המחאה שהקמתם קיבלנו בסופו של דבר את הבנק שלנו חזרה ולהיות ראשון – זה מחייב”.

בצהרי שלישי ציינה השרה גילה גמליאל בחשבון הטוויטר: “הבהרתי לאריק פינטו מנכ”ל בנק הפועלים כי אם הוא יסגור את הסניף בקריית עקרון ויפגע בשירותי הבנקאות של מאות קשישים, בכנסת הבאה אנו נעביר חוק שיחייב בנקים להתחשב בצרכיהם של הקשישים. כשרה לשוויון חברתי לא אסבול שחברות שמרוויחות מיליארדים בשנה יחסכו ויתייעלו על גבם של קשישים”. לאחר מספר שעות פרסמה: “אני שמחה לבשר שאריק פינטו הודיע לנו עכשיו כי הוא מבטל את הסגירה של הסניף בקריית עקרון, וגם התחייב לא לסגור סניפים שהם יחידים בישובם. אני שמחה על ההחלטה הזו. נמשיך להיאבק למעם הקשישים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן