כוחות צוות הקרב של חטיבת הצנחנים בפיקוד אוגדה 36, סיימו היום (א׳), את משימתם במרחב חאן יונס שברצועת עזה.
במהלך הלחימה, הכוחות חיסלו מחבלים בהיתקלויות פנים אל פנים ובשיתוף הדוק עם חיל האוויר והשמידו תשתיות טרור, בהן: מבנים צבאיים, מחסני אמצעי לחימה, נשקים ומטענים. בנוסף, בשיתוף לוחמי יהל״ם, השמידו מספר תוואים תת-קרקעיים ששימשו את ארגוני הטרור ברצועה.
באחת מהפעילויות, הכוחות זיהו מחבלי חמאס וסגרו עליהם מעגל מהיר, המחבלים חוסלו טרם התקרבותם לכוחות.
חטיבת הצנחנים תמשיך למשימה הבאה בגזרת יהודה ושומרון.
■ הצטרפו לחדשות מלחמה בישראל חרבות ברזל בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









