בשעה האחרונה הועברו שלושת החטופים אור לוי, אליהו שרעבי ואוהד בן עמי מן השבי הארור בעזה אל נקודת החבירה ומשם אל הצלב האדום. הם נראים לא טוב – בתת תזונה, חלשים ועצובים – התמונות והתיעודים קשים מנשוא. חייבים להוציא את כולם עכשיו!!!
גאולה, אימו של אור לוי אמרה הבוקר: ״זו התרגשות גדולה, אנחנו אפילו לא יודעים איך אנחנו מרגישים'.
הודעה משותפת לדובר צה"ל ודוברות שב"כ:
על פי המידע שנמסר מהצלב האדום, שלושה חטופים הועברו לידיו והם עושים את דרכם לכוח צה"ל ושב"כ בשטח הרצועה.
מטעם מטה המשפחות להחזרת החטופים נמסר:
התמונות הקשות משחרורם של אוהד, אלי ואור הן עוד הוכחה חדה וקשה שלא מותירה שום ספק – לחטופים אין זמן! חייבים להוציא משם את כולם, עד החטוף האחרון. עכשיו!
צפו: האיחוד המרגש של אור לוי עם משפחתו בשיבא
אליהו שרעבי פגש את משפחתו ושאל: איפה אישתי?
תיעוד מרגש: אוהד בן-עמי במפגש הראשון עם בני משפחתו
תיעוד מרגש: אור לוי פוגש את משפחתו
הודעה מיוחדת לאור מצב השבים לישראל
אחרי 491 ימים בשבי: אלי, אוהד ואור בישראל 🎥
◼️ הצטרפו לחדשות מהארץ ומהעולם בווטסאפ לחצו כאן
■ הצטרפו לחדשות מלחמה בישראל חרבות ברזל בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








