news08.net/ads.txt

תמונת הפעוט שעוררה סערה | חבר מועצת יבנה, מאיר דהן: “המערכת המשפטית, יגלו “רחמים” כלפי הגננות”

חבר מועצת יבנה, מאיר דהן התייחס היום (ראשון) לפרשה בו נעצרו 3 גננות בחשד להתעללות, לאחר תיעוד שפורסם של פעוט הקשור במיטתו במעון פרטי בשדרות. 2 מהחשודות (גילאי 30-50) המנהלות את המעון, הובאו  להארכת מעצרן בבית משפט השלום באשקלון. 

בפוסט סיפרה האם כי היא ערכה ביקור פתע במעון שבו שוהה בנה, וראתה את בנה שוכב כשהוא קשור ואינו מסוגל לזוז. “הגננות קשרו את הילד כמו שאתם רואים הוא בקושי נושם עם הרבה בכי ודחפו לו מוצץ”, הבהירה האם. היא הוסיפה כי “הגננות ישבו בחצר ועישנו סיגריות, ובינתיים הילד בחדר שוכב קשור ולא זז”. האם המזועזעת שיתפה בפוסט שבשל החשיפה להתעללות בבנה לכאורה, היא איבדה את ההכרה מיד. “הגננות אמרו שכל ילד שבוכה הם קושרים אותו ככה ומענישים אותם, הורים כל זה יכול לקרות עם הילד שלכם, שכולם ידעו מה שקורה בגן”, הוסיפה האם.

חבר מועצת יבנה, מאיר דהן חש זעם רב בעקבות התמונה: “אפילו גוויה חשה באי נוחות משמעותית כאשר היא עטויה תכריכים. ולכן, גם גוויות המובאות לקבורה אינן נקשרות באופן האכזרי הזה. מה הרגיש הפעוט המסכן כאשר קשרו את כל גופו הזעיר באופן כל-כך אכזרי משך שעות כל יום? אין לי כל ספק בכך שהשפעתה של ההתעללות האכזרית הזו, תלווה את הקטין משך כל שנות חייו. כמו שאין לי כל ספק בכך שמערכת אכיפת החוק והמערכת המשפטית, יגלו “רחמים” כלפי הגננות, ולא כלפי פעוטי וילדי ישראל חסרי הישע, שימשיכו להיות קורבנות להתעללות נוכח חוסר ההרתעה. ליבי עם הפעוט. ליבי עם משפחתו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן