אביבית בר זוהר: “השנה מבקשת רק את הזכות הענקית להיות אמא”

כוכבת הריאליטי האהובה בכל הזמנים, אביבית בר זוהר, העלתה רשומה מרגשת באינסטגרם: מייחלת לחבוק תינוק משלה

אין ספק כי אביבית בר זוהר הפכה עם השנים לכוכבת הריאליטי האהובה בכל הזמנים.  היא יזמית, אשת עסקים וכנראה אחת הנשים הרווקות היותר נחשקות במדינה – ולכבוד השנה החדשה העלתה רשומה סופר מרגשת ובה שיתפה את עוקביה: “השנה אבקש להיות אמא”, כתבה וזכתה לחיבוק ענק מאוהדיה ברשת.

“איך אסכם את השנה הזאת!?? ראשית אני בריאה תודה לבורא עולם. אני עומדת יציבה וחזקה מול אתגרי החיים. יש בי אמונה חזקה והודיה תמידית לבורא. השנה הזאת התפתחתי בעסקים שלי והתמקצעתי יותר ויותר בחברת הקוסמטיקה שלי. צברתי לי חוויות שאין להן מחיר. יש לי משפחה מהממת שדואגת לי וניצבת לצידי 24/7. אז תגידו לי מה עוד אני יכולה לבקש מבורא עולם!??? זו אפילו תהיה חוצפה מצידי לבקש ממנו משהו. אבל החלטתי שאני אהיה טיפה חוצפנית ומקווה שבורא עולם יבין: השנה אני מבקשת רק את הזכות הענקית להיות אמא ולחבוק תינוק משלי. לא מבקשת חוץ מזה מאומה. רק תינוק קטן בריא כמובן שיהיה שלי. שנה מבורכת מדינת ישראל”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-רכילות, בידור וברנז’ה >> לחצו כאן 

צילום: אינסטגרם-אביבית בר זוהר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן