news08.net/ads.txt

אבל כבד: שחקן הקולנוע יהודה ברקן הלך לעולמו ממחלת הקורונה

הלב דואב: השחקן יהודה ברקן הלך לעולמו בגיל 75 לאחר שנאבק במשך שלושה שבועות בנגיף הקורונה.

 

השחקן והבמאי יהודה בארקן בן ה-75 אושפז לפני שלושה שבועות, במהלך יום כיפור, ביחידה לטיפול נמרץ בבית חולים הדסה עין כרם, לאחר שנדבק בקורונה. מבית החולים אישרו זאת באותם ימים ומסרו כי הוא נמצא בהכרה, ובסביבתו הוסיפו כי מצבו בינוני ויציב. לפי דיווחים יהודה הלך לעולמו בלילה שבין שישי לשבת בבית החולים.

בנו של ברקן הספיד אותו: ״אבא שלי, איך אני יכול לרשום עליך בלשון עבר? איך אני יכול לחשוב על החיים שלי שאתה לא חלק מהם ? היית אבא מדהים, תמיד היית שם בשבילי ועדיין היית אבא גנוב של מדינה שלמה! היית הגיבור שלי והערצתי אותך. אבא, בא לי שתגיד לי שזה הכל מתיחה, בא לי לשמוע אותך צוחק ובא לי לחבק אותך. תשמור עלי מלמעלה אבא כי אני לא יודע איך בכלל להמשיך את החיים בלעדיך. תצחיק את כולם שם למעלה. אוהב אותך תמיד אבא ומתגעגע ומבטיח לך שאדאג שתמיד ייזכרו כמה מדהים היית״.

יהודה בארקן נחשב לאחד מעמודי התווך של התרבות הישראלית, כשמאחוריו להיטים קולנועיים כמו “צ’רלי וחצי”, “חגיגה בסנוקר” ו”אבא גנוב”. הוא נודע גם בזכות סרטי המתיחות המפורסמים שלו, בסגנון “מצלמה נסתרת”, משנות ה-70 וה-80. בתחילת שנות ה-2000 חזר בתשובה ומאז מיעט להופיע בקדמת הבמה. עם זאת, הוא הפציע לתפקיד דרמטי בסדרה “פלפלים צהובים”, התארח ב”החברים של נאור” והשתתף ב”אהבה בשלייקס” (2019), במה שהיה תפקידו הקולנועי האחרון. בשנת 2014 זכה בפרס מפעל חיים מטעם האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה.

בארקן נולד בנתניה בשנת 1945, בשם המשפחה ברקוביץ’, אותו שינה לברקן עם השנים (את האות א’ הוסיף בשנים האחרונות בעקבות ייעוץ מרבנים). את דרכו בעולם הבידור החל בצה”ל, כששירת בלהקת פיקוד דרום. לאחר שהשתחרר הצטרף ללהקת פיקוד דיזנגוף, שהורכבה מיוצאי להקות צבאיות. הופעתו הראשונה כשחקן הייתה בתפקיד קטן בסרט “הוא הלך בשדות” (1967) של יוסף מילוא.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן