news08.net/ads.txt

אושר סופית: 5,000 שקל קנס להורה לילד מתחת לגיל 12 שהפר בידוד

מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ חזי לוי חתם על תיקון ל”צו בריאות העם”, שיאפשר לרשויות, להקשיח את הנהלים מול מחוסנים ומחלימים שנדרשים לבידוד. בהתאם לתיקון הצו, ניתן יהיה להטיל קנס בגובה 5,000 שקל על אחראי על ילד מתחת לגיל 12 שמתגורר עמו והפר בידוד.

בהתאם לתיקון לצו שנעשה “בעקבות העלייה בתחלואת קורונה וההתפרצויות האחרונות במקומות שונים בארץ”, רופא מחוזי, מנכ”ל משרד הבריאות או ראש שירות בריאות הציבור במשרד הבריאות יוכלו להורות למחוסן או מחלים לשהות בבידוד אם מתקיים אחד מהתנאים הבאים: המחלים או המחוסן היה במגע הדוק עם חולה שנדבק בזן מסוכן של הנגיף או חשש למגע הדוק אגב אירוע תחלואה חריג. המחלים או המחוסן היה במגע הדוק עם חולה ונמצא דרך קבע במוסד שבו נמצאת אוכלוסייה לסיכון בתחלואה קשה, אוכלוסייה לא מחוסנת או אוכלוסייה שידוע שהיעילות של החיסון נמוכה בקרבה. המחלים או המחוסן היה במגע הדוק עם חולה במטוס.
בהתאם לתיקון לצו שנעשה “בעקבות העלייה בתחלואת קורונה וההתפרצויות האחרונות במקומות שונים בארץ”, רופא מחוזי, מנכ”ל משרד הבריאות או ראש שירות בריאות הציבור במשרד הבריאות יוכלו להורות למחוסן או מחלים לשהות בבידוד אם מתקיים אחד מהתנאים הבאים:
המחלים או המחוסן היה במגע הדוק עם חולה שנדבק בזן מסוכן של הנגיף או חשש למגע הדוק אגב אירוע תחלואה חריג.
המחלים או המחוסן היה במגע הדוק עם חולה ונמצא דרך קבע במוסד שבו נמצאת אוכלוסייה לסיכון בתחלואה קשה, אוכלוסייה לא מחוסנת או אוכלוסייה שידוע שהיעילות של החיסון נמוכה בקרבה.
המחלים או המחוסן היה במגע הדוק עם חולה במטוס.
שר הבריאות ניצן הורוביץ: “עד עכשיו לא הייתה אכיפה מספקת. לא יהיו הקלות, נחמיר את זה כי מדובר בבריאות הציבור. במקרה של הפרת בידוד מצד ילדים מעל גיל 12, יינתנו להם קנסות. המשמעות היא שההורים ישלמו, אבל כדאי לדעת את זה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן