news08.net/ads.txt

איזה סגר מדובר? אייל גולן מבלה על החוף עם משפחתו

הזמר ואשתו דניאל גרינברג צולמו על אחד מחופי הים באיזור קיסריה כשהם משתעשעים על החול יחד עם בנו של גולן, יאן. במקום נצפו גם חיים ושגית רביבו יחד עם ילדיהם. מליאם הפקות נמסר: “אייל גולן עשה החלפת מגורים לקיסריה קרוב לחוף הים למהלך הסגר על פי החוק, ולכן לא הפר את ההנחיות בכך שיצא אל החוף שממוקם כ-20 מטר מהמקום בו הוא שהה”.

לא רק חברי הכנסת והשרים מצפצפים על הנחיות משרד הבריאות שמגבילות את תושבי המדינה להישאר במרחק של קילומטר מביתם: הדברים פורסמו לראשונה ב-pplus. אייל גולן ואשתו, דניאל גרינברג בילו אתמול (ג’) על אחד מחופי הים באזור קיסריה. השניים, שהיו יחד עם בנו של גולן, יאן, נצפו על ידי גולשים שמיהרו לדווח לנו כי השניים מבלים על חוף הים ובפירוש לא נראים כאילו הם עוסקים בספורט ימי או נמצאים במרחק של קילומטר מביתם שברחובות. על מסיכות בכלל אין על מה לדבר.

עוברי אורח שהיו במקום סיפרו כי השניים לא היו לבד וחגגו יחד עם חבריהם הטובים, חיים ושגית רביבו וילדיהם. ככל הנראה גם ליאם ואלין גולן, ילדיו הגדולים של הזמר, היו עימם. אמו של יאן, רוסלנה רודינה, העלתה אמש סטורי ותייגה את אילנית לוי וכתבה: “אחרי שאני ואת בחופש לכמה ימים מהילדים…”

מליאם הפקות נמסר ל-Pplus: “אייל גולן עשה החלפת מגורים לקיסריה קרוב לחוף הים למהלך הסגר על פי החוק, ולכן לא הפר את ההנחיות בכך שיצא אל החוף שממוקם כ-20 מטר מהמקום בו הוא שהה”.

משיחה של Pplus עם בעלי המקום, עולה כי בכוונת המשטרה לסגור את פעילותו. “המשטרה כנראה סוגרת אותנו. היה לנו אישור מהמועצה, אבל המשטרה לא מתה על זה, היו הפרות בים”, נמסר לנו היום. איילן גולן ובני משפחתו עזבו את המקום.

שגית רביבו בחוף הים – מתוך הסטורי של שגית רביבו.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן