אילת: סטודיו חדיש למגמת המחול העירונית 

המגמה משתלבת לצד למידה של תכנית הלימודים הרגילה ומעודדת מצוינות בכל התחומים

העיר אילת המצמיחה אלופים במגוון תחומים מובילה גם בתחום המחול עם מגמה עירונית הפועלת בבית ספר התיכון ע”ש “בגין” לצד בית ספר לריקוד שמפעילה רשת המתנ”סים ועוד בתי ספר פרטיים למחול.

השנה התחדשו תלמידות המגמה העירונית בסטודיו חדיש למחול, שנחנך באשכול פיס והוא מתווסף לסטודיו הקיים.

את הסטודיו החדש שנקרא על שם להקת המחול “בת שבע” המהווה השראה עבור תלמידי המגמה, הקימה עיריית אילת באמצעות החברה הכלכלית לאילת (חכ”א) בליווי מינהל הנדסה בעירייה. הסטודיו בגודל 130 מ”ר היה למעשה מרפסת שנסגרה במיוחד והפכה לסטודיו מקצועי הכולל בר מעץ (מאחז יד לרקדניות), מראות לאורך הקיר המזרחי, מערכת שמע והגברה, מקרן ומסך גלילה חשמלי, מערכת מיזוג חדשה, רצפת ייעודית לחדר מחול ועוד. הסטודיו החדש מתווסף כאמור לסטודיו הקיים באשכול פיס ומאפשר הרחבת המענים למספר הצומח של הרקדניות והרקדנים.

מגמת המחול בבית ספר התיכון ע”ש “בגין” פועלת כבר שלושה עשורים (29 שנים) במהלכם מכשירה המגמה מידי שנה כ-100 רקדניות ורקדנים.

לדברי מנהל בית הספר – אלדד חיימוביץ, המגמה משתלבת לצד למידה של תכנית הלימודים הרגילה ומעודדת מצוינות בכל התחומים. “תלמידי מגמת המחול זוכים ללמוד בתוכנית תוספתית של לימודי המחול, כאשר בחטיבות הביניים מניחים  את היסודות ומכשירים את התלמידים במקצועות המחול השונים, ובחטיבות העליונות נלמד מקצוע המחול כמקצוע מוגבר ברמה של 5 יח”ל והוא חלק בלתי נפרד מתעודת הבגרות של התלמידים”.

מידי שנה מופיעים תלמידי המגמה בניהולה של תכלת כהון במופע השנתי של בית ספר לריקוד שמפעילה רשת  המתנ”סים במתנ”ס קולייר, שם משולבים הרקדניות והרקדנים במסגרת החוגית מעבר לשעות הלימוד בבית הספר. לצד אלה ישנם מופעים שנתיים של בתי הספר הפרטיים המצמיחים גם הם רקדניות ורקדנים מקצועיים, חלקם מייצגים את אילת על במות עירוניות וארציות.

מגמת המחול הינה אחד ממסלולי הלימוד הייחודיים המוצעים לתלמידי אילת כמגמות עירוניות, ביניהם: מחול, “פלדה כחולה” (מסלול של חיל האוויר ופרחי רפואה בתיכון “בגין”, מוסיקה ורובוטיקה (רות”ם) בתיכון “גולדווטר”, אקדמיה לכדורסל ואומנות חזותית בתיכון “רבין”. במגמות העירוניות לומדים תלמידים משלושת בתי ספר התיכוניים ומגבירים את התחום ברמה של 5 יחידות לימוד לצד כ- 30 מקצועות בחירה נוספים להגברה 5 יח”ל.

ראש העירייה – אלי לנקרי שקידם את בניית הסטודיו החדש, ברך את הרקדניות והרקדנים ואת כל השותפים להגשמת החלום ואמר: “נמשיך להשקיע כדי להפוך את אילת לאימפריית מחול. אנחנו בדרך לשם בזכות האיכות, המקצועיות ומספר הרקדניות והרקדנים שגדל משנה לשנה כולל ייצוג של אילת מעל במות עירוניות וארציות”.

ד”ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח”ק בעירייה שהוביל את היוזמה לבניית סטודיו חדש למחול הודה לראש העירייה, שהוציא אל הפועל תכנון שקיים כבר 10 שנים והתממש הלכה למעשה השנה. הצטרפו לברכות ולתודות גם מנהל בית הספר ורכזת המגמה.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן