news08.net/ads.txt

אכיפה בזמן אמת: שוב נתפסו משליכי פסולת בנייה במזרח העיר; העירייה פנתה למשרדי הממשלה לקבלת סמכויות נוספות

בתוך שבוע בלבד: פקחי העירייה שוב תפסו “על חם” משליכי פסולת בנייה, הפעם באמצעות טרקטורון בשטח


הנהג שהשליך את הפסולת קיבל דו”ח בסך אלפי שקלים מהשיטור העירוני ובנוסף – צו לפינוי הפסולת בתוך 24 שעות עיריית רחובות ממשיכה להילחם בתופעה הפסולה ביד קשה ופנתה למשרדי הממשלה בכדי לקבל סמכויות נוספות באכיפת החוק בעבירות מסוג זה.

בשבוע שעבר זיהו פקחי היחידה לאכיפת פסולת בנייה רכב משליך פסולת בנייה בסמוך לכביש 40 באזור מזרח העיר. מרגע זיהוי המקרה מיהרו הפקחים למקום כדי לתפוס את הנהג בשעת מעשה. הפקחים שהגיעו לשטח הפתוח מיהרו לעצור את משליך הפסולת, מסרו לו צו לפינוי הפסולת בתוך 24 שעות ונרשם לו דו”ח בסך אלפי שקלים.

כזכור, לפני כשבוע וחצי זיהו צילומי רחפן נהג אחר משליך פסולת בנייה בשטחים הפתוחים במרכז העיר. גם במקרה הקודם מיהרו הפקחים לאכוף את החוק ולתפוס את הנהג לפני שיצליח לחמוק מהמקום.

עיריית רחובות ממשיכה להילחם בתופעה ביד קשה ומקפידה לתפוס את העוברים על החוק בזמן אמת. היחידה לאכיפת פסולת בנייה פועלת במגוון דרכים על מנת למנוע מקרים כאלה באמצעות: טכנולוגיות מתקדמות כמו רחפניים ומצלמות נסתרות, תצפיות אנושיות וטכנולוגיות, מודיעין ומארבים, ובנוסף עומדים לרשות היחידה גם טרקטורוני שטח שיכולים להגיע למקום במהירות ולתפוס את משליכי הפסולת בטרם יעזבו את המקום, כדי לתת להם דו”ח והוראה לפינוי הפסולת.

עירן גיאת, מנהל השיטור העירוני באגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: “המחלקה למניעת פסולת בנייה, הפיקוח העירוני והשיטור העירוני פועלת בכל עת ומבצעת אכיפה נוקשה בתחום זה, כדי לשמור על ניקיון העיר ועל השטחים הירוקים. אנו נמשיך להפעיל את האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו כדי להגיע למפרי החוק בזמן אמת ולמנוע את הישנות אירועים מסוג זה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן