news08.net/ads.txt

אלוף ישראל, שחר צוברי: “רוצה להיות ראש העיר אילת”

גם בגיל 34, המדליסט האולימפי לא מניף דגל לבן, ונוגע באולימפיאדה רביעית. רגע לפני אליפות אירופה בגלישה חושף צברי בפני תושבי אילת את התוכניות הפוליטיות שלו: “רואה צעירים שעוזבים וזה כואב”.

כשהוא אוטוטו בן 35, צוברי עדיין לא התעייף ומסתער לעבר הופעה רביעית באולימפיאדה, כאשר גם הפעם הוא צריך לבלוע הרבה מים כדי להשיג את המטרה. לקראת המשחקים ביפן הוחלט באיגוד השייט על שינוי משמעותי, לפיו בוטלו האימונים עם מאמנים אישיים, וההכנות עברו לפורמט של נבחרת בהדרכת גור שטיינברג. המטרה: למנוע פילוג וטענות להעדפות של ספורטאים כאלה ואחרים. מלבד ההכנה להופעה באולימפיאדה, צוברי חושף את התוכניות הפוליטיות שלו בראיון ל”ידיעות אחרונות”.

מה אתה חושב על מה שקורה בעיר שלך, אילת?
“מבאס מאוד. לפחות שמח שהחליטו לפתוח את אילת תחת הגבלות מסוימות, רק שניתן היה לעשות דברים אחרת. אני כרגע בפוזיציה של ספורטאי ומבין שאם ארצה לעשות שינוי, זה יהיה משהו אחר. אני רוצה להיות ראש עיריית אילת אחרי שאפרוש, אולי אז אצליח לעשות את השינוי הזה”.
מה היית עושה אחרת כראש העיר?
“נשכב על הגדר. רואה דוגמאות מראשי עיריות אחרים שלקחו את החוק לידיים. אז לא יודע אם הייתי נוהג כמותם, אבל הייתי עושה מהלכים. ראש העיר הנוכחי משתדל, אבל אני רואה צעירים שעוזבים וזה כואב. צריכים לחבר בין האילתים לאזור המלונות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן