news08.net/ads.txt

אליפות חובבי הכדורגל לזיכרו של כדורגלן העבר, אבי כהן: קבוצת “צעירי רחובות” עלו לשלב הבא

החברה העירונית רחובות הביאה לעיר את אליפות החובבים הגדולה ביותר. הפרויקט נועד להנציח את זכרו של אבי כהן ז”ל, כדורגלן העבר. האליפות מתקיימת ברחבי הארץ כבר משנת 2011 ומאות קבוצות זכו להשתתף בה ולייצג את עירם.

השנה האליפות מתקיימת בעיר רחובות וב-16 יישובים נוספים. אורכה של האליפות חמישה שבועות, במסגרתה 180 הקבוצות המשתתפות חולקו לבתי מוקדמות, בהם מתחרות ארבע קבוצות מרחבי הארץ. אחת משתי התחרויות של בתי המוקדמות (לשמונה קבוצות), נערכה ברחובות במגרש הקטרגל הסינטטי במרכז וייסגל ביום חמישי 24.10. קבוצת צעירי רחובות בניהולו של יובל שלום עלו לשלב הבא לאחר ניצחונות על קבוצות מאשדוד וגן יבנה. התחרות השנייה תיערך היום, יום חמישי 31.10, בין השעות 22:30-19:30 במגרש הקטרגל הסינטטי במרכז וייסגל. הגמר העירוני ייערך ב-7.11 בין השעות 22:30-19:30, בו ארבע קבוצות יתחרו בשיטת ליגה. שני המקומות הראשונים יעלו לגמר הארצי, שיתקיים ב 13.10 בלוד.

רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט בעיר רחובות: “אנו שמחים לארח את אליפות החובבים בעירנו, ולסייע לתרבות הספורט בישראל לגדול עם פרויקט מקסים המשלב קהלים מגוונים שהמשותף להם הוא האהבה לכדורגל ולספורט תחרותי “.

אלכס ברמכר, מנהל בית הספר העירוני לכדורגל: “הכדורגל הוא אחד ממקצועות הספורט החשובים במדינה ואני שמח שישנו מיזם מצוין מסוג זה, שמרים את הכפפה ומשתף בפעילות המבורכת הזאת את כל תושבי המדינה, ללא הבדל דת, גזע ומין. למרות שזאת תחרות, היא מעודדת למשחקים הוגנים שיביאו בסוף גם קהל הוגן למשחקים הארציים”.

להרשמה: http://bit.ly/Alifut_2019

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן