news08.net/ads.txt

אליצור נחל שורק נחלה הפסד 67:83 למעלה אדומים

מעלה אדומים אירחה במחזור הראשון במשחק מסקרן את אליצור נחל שורק. נחל שורק עשתה חיזוק מעניין הקיץ ובשורותיה משחקים כמה שחקנים ששיחקו בעבר הלא רחוק במעלה אדומים. גם המקומיים הביאו רכש מעניין בדמותם של בר שפע, יוחאי צוקרמן, עידו אזולאי ואלמוג זקס. מצד אחד היה כיף ומרגש לחזור סופסוף למגרשי הכדורסל, אולם היה קשה ודיי עצוב להגיע למגרש במעלה אדומים ולראות אותו ריק מקהל. המקום שתמיד דאג לאווירה עם קהל חם וכרוז נשאר יתום הערב.
לאחר פתיחה טובה של נחל שורק שעלתה ליתרון 4:0 מהיר, מעלה אדומים השתלטה על המשחק. הגנה אגרסיבית מאוד של המקומיים ביחד עם 6 נק’ של ברק אוריון הקפיצו את מעלה אדומים ליתרון. יוחאי צוקרמן שנכנס קלע שתי שלשות מהירות ומעלה אדומים, ששלטה היטב בריבאונד ההתקפה, ברחה ליתרון דו ספרתי בסוף הרבע הראשון 15:27. בתחילת הרבע השני מעלה אדומים המשיכה ללחוץ על הדוושה ולרוץ למתפרצות. בר שפע נכנס לעניינים והמקומיים עלו כבר ליתרון 19 שתי דקות למחצית. עוז חולי האורח הפתיע בכמה מהלכים מאוד יפים (8 נקודות ברבע השני), והשאיר את נחל שורק במשחק, במחצית 31:47.
למחצית השנייה עלתה האורחת יותר אגרסיבית ובהגנה אזורית יעילה הורידה את ההפרש לעשר בלבד מסלים של פיסצקי ועוד שלשה של שטרקמן. אך סלים חשובים מהעבר השני של יבגני חולודוב ובר שפע השאירו את המקומיים ביתרון בטוח בסוף הרבע השלישי 54:69. בתחילת הרבע הרביעי שוב דקות מצוינות של עוז חולי ותומר פיסצקי הורידו את ההפרש לשמונה בלבד, אך שלשה חשובה של דניאל סטולרו ביחד עם שליטה מוחלטת באופנס ריבאונד של אלמוג זקס וברק אוריון הורידה את מפלס הלחץ אצל המקומיים. בסיום – ניצחון חשוב מאוד במחזור הפתיחה למעלה אדומים 83:67.
קלעו למעלה אדומים: ברק אוריון ויבגני חולודוב 17 כ”א, בר שפע 14, עידו אזולאי 12, יוחאי צוקרמן 9, אלמוג זקס 6, נדב בלש ודניאל סטולרו 3 כ”א.
קלעו לנחל שורק: עוז חולי ותומר פיסצקי 20 כ”א, איתן רוטנברג 10, אביב קושמקוב 7, יונתן שטרקמן 6, תומר בר אבן 3, טל אבירם 2.
בעוד שבועיים הקבוצה תארח את קרית אונו החזקה בתקווה להשיג את ניצחונה הראשון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן