אמבולנס זק”א חדש נחנך במרחב נגב

בטקס רב רושם שנערך בבית זק”א מרחב נגב נחנך אמבולנס זק”א חדש לצוות באר שבע, ויסייע למתנדבים בפעילותם בכל מרחב נגב.

בטקס רב רושם שנערך בבית זק”א מרחב נגב נחנך אמבולנס זק”א חדש לצוות באר שבע, ויסייע למתנדבים בפעילותם בכל מרחב נגב.

את הערב כבדו בנוכחותם הגאון הגדול רבי יהודה דרעי שליט”א רב העיר באר שבע וראב”ד, הרב ראובן כמיל רב משטרת מחוז דרום, דובי ויסנשטרן מנכ”ל זק”א, חיים וינגרטן סמנכ”ל מבצעים בזק”א, הרב אשר לוי מפקד זק”א מחוז דרום, יהודה לורבר מפקד זק”א מרחב נגב, הרב משה דיקשטיין מפקד זק”א באר שבע ומתנדבי זק”א מרחב נגב.

האירוע התקיים באווירה מיוחדת, מלאה בהכרת תודה והערכה עמוקה לצוות זק”א נגב שהיו מהראשונים לפעול בטיפול בחללים באסון בשמחת תורה, המתנדבים זכו לשבחים רבים על מסירותם, מקצועיותם ואומץ לבם.

הגאון הגדול רבי יהודה דרעי שליט”א רב העיר באר שבע וראב”ד

, אמר “אני מתרגש להיות פה הערב ולחזק את הידים הקדושות של מתנדבי זק”א, בתוקף תפקידי אני משתתף בעשרות אירוע וטקסים, המפגש עם מתנדבי זק”א מרגש אותי במיוחד בגלל הפעילות הקדושה שאתם עושים, אני מתפלל שיהיה חלקי עמכם”

דובי ויסנשטרן, מנכ”ל זק”א. אמר “האמבולנס מצויד במיטב הציוד והותאם במיוחד לצרכים של זק”א ויאפשר למתנדבי זק”א לפעול בשטח. זה המקום להודות למפקדים, למתנדבים ולבני משפחותהם על מסירות ונחישות בכל ימות השנה ובפרט במלחמת חרבות ברזל”

ר’ משה דיקשטיין מפקד צוות באר שבע אמר “אנו גאים במתנדבי זק”א מרחב נגב ובמחוז דרום כולו על עבודתם המסורה, נמשיך לפעול בכל הכוח עם הציוד החדש למען כבוד המת והצלת חיים”.

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות זק"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן