news08.net/ads.txt

ארגון הספורט של החרשים בישראל יעניק לרועי שטיינברג ממזכרת בתיה גביע על היותו השחקן הצעיר ביותר שהשתתף באליפות העולם בפולין

נבחרת ישראל בכדורסל לחירשים יצאה לאליפות העולם לחירשים בלובלין שבפולין, שם היא מתמודדת החל מסוף השבוע מול נבחרות אחרות במטרה לחזור עם הישג משמעותי. ואיך זה קשור אלינו? טוב ששאלתם: תכירו את רועי שטיינברג בן ה-16 ממזכרת בתיה, תלמיד קרית החינוך ברנקו וייס ע״ש רבין, כבד שמיעה מלידה, וגם השחקן הצעיר ביותר שהשתתף באליפות העולם בכדורסל חרשים, כחלק מהנבחרת הישראלית!

ארגון הספורט של החרשים בישראל יעניק לשטיינברג גביע מיוחד עם שובו ארצה, ע״י יעקב קרן – שנבחר לכהונה נוספת בועד הנהלה של DIBF בתפקיד גזבר ואף הוכרז עליו אחר כבוד להיכל התהילה של DIBF!

הנבחרת פתחה את משחקיה בשלב הבתים, שם היא שובצה לבית ג’ שכולל את ספרד, ונצואלה ואלופת העולם המכהנת ליטא – בית קשה, כאשר בסיום הבתים, שתי הנבחרות הראשונות יעלו לרבע הגמר ושתי הנבחרות האחרונות יירדו למשחקי הדירוג של מקומות 9-15. הנבחרת הישראלית הינה מוכשרת וצעירה המורכבת מ-12 שחקנים חירשים וכבדי שמיעה מרחבי הארץ שמשחקים בליגת הכדורסל שארגון ספורט החירשים בישראל (אס”ח) מפעיל. את הנבחרת מאמן יניב סמידוברסקי והקפטן שלה הוא ליאור ביבס.

ישראל הפסידה לספרד בתוצאה 109:37, לאחר מכן לונצואלה 118:47, לאלופה המכהנת ליטא 35:101 וליפן 79:42. על מקומות 13/14 הפסידה ישראל גם לבלארוס בתוצאה 81:58 וסיימה את האליפות במקום ה-14 מתוך 15 נבחרות. ארגון הספורט של החרשים בישראל ציין: “אס”ח רוצה להודות לצוות ולשחקנים על הייצוג ישראל עם כל המאמצים גדולים ומעריך כל אחד ואחד ושנלמד מזה ונפיק דברים טובים בעתיד. אנו מודים גם לאנשים שתמכו בנבחרת זו גם בזמנים קשים ולא פשוטים”.

לעדכונים ממזכרת בתיה – הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ בקישור – https://chat.whatsapp.com/CjL21dPC1x02XtDiXI7nR8

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן