אתר האינטרנט של אגף הספורט: לספורט בלוד יש בית

באתר החדש ניתן למצוא את כל המידע אודות הספורט בלוד, על כל מגוון ענפיו. להזמין מתקני ספורט ולשם עבורם, לקבל מידע עבור כל חוג ספורטיבי וגם כתבות שוטפות על פעילויות הספורט העירוניות

לפני מספר חודשים, הכריז אגף הספורט על השקת אתר בית החדש באינטרנט. פלטפורמה מקוונת זו תוכננה כדי לספק לתושבים חוויה נוחה וידידותית למשתמש, לאפשר לשכור מתקני ספורט ולהיחשף לכל הפעילויות הספורטיביות שיש לקהילת הספורט של העיר להציע.

בחודשי ההרצה האחרונים, השתדרג האתר והוא זוכה למספר מבקרים הולך וגדל. מנהלי אגף הספורט מבטיחים להמשיך ולשפר אותו כל הזמן.

בעשור האחרון הפכה לוד למעצמת ספורט. נבנו בעיר תשתיות שהביאו את הספורט העממי וההישגי להישגים יוצאים מהכלל, כמעט בכל ענפי הספורט הפופולריים, וגם באלו הפחות מוכרים. לוד שולטת בענף טניס השדה ובטניס השולחן, בהן זכתה מספר פעמים באליפות הארץ.

העיר נחשבת למעצמה בקנה מידה בינלאומי גם בתחום ההתעמלות האומנותית, פטאנק, בדמינטון, אגרוף והיאבקות. בכדורגל, קבוצת הפועל לוד עלתה לליגה א’, עם הפנים קדימה, בשאיפה להחזיר ימיה כקדם. גם בכדורסל יש ללוד הישגים יפים. והיהלום שבכתר: אירוח משחקי גביע אירופה בכדורגל לנוער בלוד! הוכחה לכך, שבכל מה שקשור לספורט, העיר לוד זוכה להכרה בינלאומית.

ההתפתחות, ההישגים וההצלחה, הביאו עמם את הצורך באתר אינטרנט חדיש, מודרני, נגיש, בהיר וידידותי למשתמש, כדי שהתושבים יוכלו למצוא בקלות את החוגים והפעילויות המתאימים להם ולילדיהם.

באתר החדש ניתן למצוא את כל המידע אודות הספורט בלוד, על כל מגוון ענפיו. כמו כן, באמצעות האתר תוכלו להזמין מתקני ספורט ולשלם על השכירות באופן מקוון, יעיל, מהיר ובטוח. תמצאו באתר מידע אודות כל ענפי הספורט והחוגים המתקיימים בעיר, עם קישוריות לכל ענף וחוג. בנוסף, תוכלו למצוא בו כתבות שוטפות על כל פעילויות הספורט בעיר, הכוללות תמונות וסרטונים. האתר יעודכן באופן שוטף ורצוף.

עיריית לוד: “אנו מאמינים שפעילות ספורטיבית קבועה חיונית לשמירה על נפש בריאה בגוף בריא, ומטפחת קהילה בריאה ומשגשגת. האתר החדש שלנו נועד להקל עליכם לגשת למתקני הספורט שאתם מעוניינים בהם, ולגלות את הספורט והמועדונים המתאימים לתחומי העניין שלכם. אנו ממליצים לחקור את האתר ולנצל את מלוא היתרונות הגלומים בו.

זכרו: הספורט הוא חלק מאורח חיים פעיל ובריא. בברכת פעילות ספורטיבית בטוחה ומהנה. ניפגש על המגרשים. מהיום, לספורט שלכם יש בית!”

לגלישה באתר הספורט העירוני לחצו על הקישור.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן