news08.net/ads.txt

בא לשכונה בחור חדש: ברכות ליוני פרנקל על הצטרפותו המחודשת ליחידת האופנולנסים ברחובות: “הצטרפותו יסייע בקיצור זמני ההגעה לחולים ונפגעים”

ברכות למתנדב יוני פרנקל על הצטרפותו המחודשת ליחידת האופנולנסים של איחוד הצלה בעיר רחובות. יוני מצטרף ל-28 אופנולנסים נוספים אשר פזורים בעיר רחובות.

יוני פרנקל מסר: “אני נרגש מאוד לחזור ליחידת האופנולנסים של איחוד הצלה. אני מודה ליוני רוטנברג ראש הסניף והנהלת הארגון על הבעת האמון. בע”ה שנזכה לצאת רק ללידות”.

יוני רוטנברג ראש סניף רחובות והסביבה באיחוד הצלה מסר: “בעיר רחובות וסביבותיה פועלים כיום קרוב ל-40 אופנולנסים, הצטרפותו של פרנקל למערך האופנולנסים בעיר יסייע בקיצור זמני ההגעה לחולים ונפגעים ואני מודה לו על כך. זו הזדמנות למסור תודה גדולה ל-180 המתנדבים של איחוד הצלה ברחובות וסביבותיה שעושים לילות כימים למען הצלת חיים בהתנדבות ובחינם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן